diumenge, 9 de març del 2014

Enganxada al ganxet

Fa mesos i mesos que no publico en aquest blog.......motiu?? tinc el fimo una mica abandonat desde que el ganxet ha entrat a la meva vida, fa més o menys un any i mig. Així que avui m'he decidit a convertir el blog d'Artesanneta, inicialment pensat per les meves cosetes de fimo, en un blog de manualitats en general, de totes aquelles coses que m'agrada fer i que vull convertir amb vosaltres. I la primera cosa que compartiré serà l'última que he fet en ganxet: un jersei per la meva mare. Us agrada??

 Hace meses que no publico en este blog........motivo? Tengo el fimo un poco abandonado des de que el ganchillo ha entrado en mi vida, hace más o menos 1 año. Así que hoy me he decidido a convertir el blog de Artesanneta, inicialmente pensado para mis cositas de fimo, en un blog de manualidades en general, para todas esas cosas que me gusta hacer y que quiero compartir. Y la primera cosa que compartiré será la última que he hecho en ganchillo: un jersey para mi madre. Os gusta??

Aquest és el patró que he seguit per fer el motiu del cos del jersei:
Este es el patrón que he seguido para hacer el motivo del cuerpo del jersey:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada